Mance Warner Wouldn't Change Anything About His Career, Proud He Got To The Top Without Kissing Ass

Mance Warner wouldn't change a single thing about how he got to where he is.

Mance Warner is now the GCW World Champion but his journey was a long one. He has been an active professional wrestler since 2015 and he's damn proud to say that he did it his way.

QT Marshall Wins Atlanta Classic Physique Event

During a recent interview with Sean Ross Sapp, Warner expressed his views on confidence, saying that it's either something you have or you don't but he knew from the time he was a young child that he wanted to be a professional wrestler and he didn't have to kiss any ass in order to get the gold.

"I think so. It's one of them things where you either got it or you don't. People gotta work on it, but guys like me, I grew up watching this shit. I knew when I was a little kid, this is what I'm gonna do. Ain't no one gonna stop me. Ain't no one gonna tell me, ‘You can't do this, can't do that,’ and look where it's brought me. I got the gold, I'm the champ. I did it my way. I didn't kiss no ass. I pissed off a whole bunch of people. I turned on my friends and family, and I loved every damn second of it," said Warner.

As for whether or not he would give any advice to his younger self and change anything that happened along the way, Warner says absolutely not because at some point something clicked and he found his path to exactly where he wanted to be.

"Nothing. Because I did it my way. Go in there. Hell, I was out there. Did that. I hit the road, go to every company there is. But at some point, something clicks and you go, ‘I could keep doing it this way and stand in line. Or I could,’ the light goes off and you go, ‘This is my job. This is my career. It's about me now, not everyone else. I don't care if the fans are happy. I don't care if they want to hear Simple Man. It don't matter. I'm a piece of shit and I'm going to do everything that I want to do at every event I'm at and it pays off.’

You heard him. He doesn't care if you want to hear Lynyrd Skynyrd. He's doing his way now.

Elsewhere in this interview, Warner spoke about capturing the GCW World Championship and planning on restoring the importance of the championship and its legacy. Read his comments here.

Check out the full interview with Mancer in the video embedded above.

Get exclusive pro wrestling content on Fightful Select, our premium news service! Click here to learn more.